Klein verdriet

IMG_4357 (2)Shit. Ik verberg mijn hoofd in mijn handen. Mijn ellebogen rusten op mijn blote knieën. Natuurlijk had ik het aan voelen komen, maar je weet het nooit zeker. Misschien betekenen dit keer al die gevoelens juist iets anders. Dat ene dat ik soms niet eens uit durf te spreken, waar ik amper aan durf te denken om het niet te ‘jynxen’. Maar shit, ook deze keer niet.

 

Ik gun mezelf dit momentje. Dit mini privémoment in het kleine hokje. Als ik straks heb doorgespoeld en het kamertje uitloop ben ik alweer een stapje verder, maar nu nog even niet. Morgen kan ik mij vol goede moed richten op de volgende kans, maar nu nog even niet. Tranen komen niet nu, maar misschien later vandaag, later deze week, deze maand. Ik zucht, doe mijn ding, spoel door en was mijn handen. Ik zeg het nog een laatste keer tegen mijzelf in de spiegel. Shit.

 

3 gedachtes over “Klein verdriet

Geef een reactie

