Dag 2015.. Hallo 2016!

Op oudjaarsdag blikte ik terug op 2015. Het was niet per se een leuk jaar, maar er waren wel hoogtepunten. In de start van het nieuwe jaar nog één keer terugkijken op het oude!

Highs
Fysiek werd ik dit jaar sterker en sterker. Ik vond een ritme tussen werk, sport en rust, en hoewel de verdeling nog niet helemaal naar mijn zin is werkt het blijkbaar op de lange termijn. In januari verkenden R. en ik Fuerteventura, in februari werd ik gekust in de sneeuw. In maart vierden we 6 jaar samen met een heerlijk weekend in Limburg en kwam mijn oudste vriendin F. bij ons in de straat wonen.

In april kon ik niet 5 kilometer rennen maar mijn ouders deden dat wel, op de dag dat ik eerste werd bij een bowlingtoernooi. In mei werd ik 27 jaar, trouwde vriendin L. en ging mijn haar er af.

januarimei2015.jpg

In juni kwam R. weer thuis na bijna 8 weken Filipijnen, in juli gingen we een lang weekend naar Frankrijk waar ik grenzen verlegde met downhill mountainbiken. In augustus werd de dochter van vriendin L. geboren. In september rende ik voor het eerst 5 kilometer!

In november kwam vriend R. bij ons in de stad wonen, gingen lief R. en ik naar Andalusië en maakten we trektochten in de Sierra Nevada. Ook besloten we iets waar ik later meer over vertel.

julinovember2015.jpg

December was gevuld met familie, lekker eten en geluk met vrienden.

Lows
Hoewel na dit overzicht 2015 echt een topjaar lijkt, maakte ik ook dingen mee die ervoor zorgden dat het niet zo’n leuk jaar was.

IMG_0185In januari werd de westerse wereld opgeschrikt door een aanval op onze vrijheid van meningsuiting. In maart en april moest ik het hardlopen op een laag pitje zetten wegens een kuitblessure. In mei moest R. voor werk naar het buitenland.

Hoewel ik vast van plan was zeer regelmatig een blog te schrijven bleek ik in juni, juli en augustus te weinig tijd, energie en discipline hiervoor te kunnen opbrengen, dat vind ik nog steeds jammer!

In september werd mijn wereld even op z’n kop gezet door de onverwachte dood van mijn peettante, waardoor ik ook in oktober moeite had mijn draai te vinden. In november was R. in Parijs en ontvingen we verschrikkelijk naar nieuws van een vriendin.

IMG_5424

In december werd mijn liefde voor de tijd van het jaar weer op de proef gesteld omdat ik tijdens de feestdagen steeds zó verschrikkelijk moe ben en ik toch elke keer eigenlijk te veel doe.

—————————

Genoeg leuke dingen meegemaakt in 2015, en toch ook een jaar met angst en zulk diep verdriet dat ik niet erg vind dat het jaar voorbij is..

2016 wordt een jaar dat niet altijd makkelijk zal zijn, maar er staan ook Hele Fijne Dingen op de planning! Lieve trouwe lezers (en toevallige voorbijganger), ik wens jullie een gezond, gelukkig, goed 2016 toe!

 

 

 

Plaats een reactie